onsdag 25 februari 2009

Gatufoto!

Dagen till ära hade vi i fotoklassen på Lbs Gatufoto, eller vi hade det igår också men jag var mer produktiv idag om man säger så! Läs på Magnus blogg om de andra dagarna.

Jag, Olivia och Matilda drog ut i Halmstad och försökte fånga något på bild. Tro det eller ej, men vi fick lite bilder iaf (Och ja, det är en bedrift i Halmstad). Först blev det en runda till Espresso House där jag och Olivia inhandlade varm choklad och sen gick vi runt och letade roliga motiv!

Först hittade jag en rolig tant, men lägg märke till personen i bakgrundens ansiktsuttryck!

Sen såg jag en cool gubbe inne på McDonalds! Han passade in där faktiskt..

Tomtemor postade önskelistan!

På torget hittade jag ett litet barn som gick runt med en ballong!

Och påvägen tillbaka till Lbs tappade en man sina kassar och en vitlök flög ut!

Enjoy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Drit snygga bilder! :D Den sista är så .. pang! :D

Benjamin Andréasson sa...

Tack så mycket (: