fredag 23 januari 2009

The Tour Before The Fall..

För en stund sen såg jag en repris på "Dom kallar oss artister" på SVT Play med Hellacopters. Direkt tänkte jag på B&B där jag plåtade deras spelning. En av spelningarna på "The Tour Before The Fall".

Det var första gången jag hörde Hellacopters och jag hade inga speciella förväntningar på konserten, men när jag åkte hem efter spelningen var jag nöjd och glad över att jag åkte dit. Det var riktigt bra och det hade jag inte trott när jag åkte dit.

Läs inlägget om Hellacopters och se bilderna HÄR!

Synd att Hellacopters la av, men de slutade på topp.

Have fun!

2 kommentarer:

Malin Nilsson sa...

såg dem på Where the action is 2005, hade nyss börjat lyssna på dem. inget jga lyssnar så mkt på idag, men de var helt klart värda att bara ha sett! Tyckte om den där sista blden!

Benjamin Andréasson sa...

Helt klart värda att ha sett, jag gillar dom skarpt. Sista bilder är min favorit!